السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا وسهلا بيك فى منتدى نبروة نيوز الرياضى للرسمى

سجل معنا اذا لم يكن لك حساب ، اذا لك حساب فدخل لترى مميزتنا




اهلا بيك معنا :: زائر :: فى منتديات نبروة نيوز >> عدد المساهمات>> 0
 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
آخر المواضيع
الموضوع
تاريخ ارسال المشاركة
بواسطة
سبب بسيط يؤدى الى بطلان الصلاة
من وصايا الرسول صلى الله علية وسلم
حكم الدعاء جهرا على المقابر
عمر بن الخطاب..العادل الزاهد
سعد بن أبى وقاص.. أول من رمى بسهم فى سبيل الله
فاطمة الزهراء.. سيدة نساء أهل الجنة
سلسلة عصر الإستيقاظ
أحد أعظم رواد جراحات الكلى والمسالك البوليه
استمرار انخفاض الدولار بسبب توقعات استمرار التحفيز النقدي
ارتفاع الدولار لاحتمالية الوصول لاتفاق بشأن الميزانية الامريكية
الأحد أبريل 20, 2014 7:38 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:36 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:34 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:31 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:31 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:30 am
الأحد أبريل 20, 2014 7:30 am
الخميس ديسمبر 26, 2013 5:23 pm
الإثنين أكتوبر 28, 2013 2:44 pm
الخميس أكتوبر 10, 2013 3:42 pm
ملك الحصريات
ملك الحصريات
ملك الحصريات
ملك الحصريات
ملك الحصريات
ملك الحصريات
ملك الحصريات
شيرين
ecnewsfornow
ecnewsfornow
أكثر المواضيع نشاطاًa7medvirus مباراة نبروه ومطروح - 48 المساهماتa7medvirus هنا البث المباشر لمباراة نبروه ومياة البحيرة مباشر من ارض الملعب - 46 المساهماتa7medvirus هنا البث المباشر لمباراة نبروه ودمنهور - 21 المساهماتa7medvirus البث المباشر لمباراة نبروه والمنصورة من ارض الملعب - 15 المساهماتa7medvirus انتظروا المفجأة الكبرى من (كافيتريا نادى نبروة - 9 المساهماتa7medvirus هنا البث المباشر لمباراة نبروه ومطروح مباشر من ارض الملعب - 9 المساهماتa7medvirus فوز نبروه بثلاثيه على سمنود - 8 المساهماتa7medvirus متابعة حية للقاء نبروه غير المذاع - 8 المساهماتa7medvirus اتشرف بالانضمام لهذا الموقع المميز - 8 المساهماتa7medvirus صور مباراة نبروه ومطروح - 8 المساهمات

شاطر | 
 

 اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مراد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
avatar
 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
732

نقاط :
2041

العمر :
37

بتشجع نادى ايه :
الاهلى المصرى//ومان شيستر

تاريخ التسجيل :
27/10/2010


 

مُساهمةموضوع: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الثلاثاء ديسمبر 20, 2011 5:11 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
تم فسخ التعاقد مع اللاعب التونسى القطرى ( هيثم بن محسن
الذى كان قد تعاقد مع نادى نبروة لمدة موسم ونصف
بمبلغ كبير جدا حتى ان مجلس الاداراة لم يخبر احد بالقيمة الحقيقية
وكانت طريقة التعاقد غير طبيعية حيث كان وكيل اعمالة متسرع فى كل شيئ
وكان يحب ان ينهى التعاقد بشكل سريع جدا وهذا جعل مجلس اداراة نبروة يبحث وراء اللاعب
وفعلا اتصل مجلس الكرة بنادى نبروة باشخاص على علاقة من مدير اعمال هيثم بن محسن
واكتشفوا السر وراء مجيئ اللعب من الدورى القطرى الى نبروة مباشرة .
والسر هو ان اللاعب عندة اصابة فى الركبة مزمنة
وهى بالغة الصعوبة فى الشفاء وبعد ان تأكد مجلس الادارة
قاموا على الفور بفسخ التعاقد مع اللاعب ولكرم اهل نبروة لم نطلب منة قيمة الشرط الجزائى
الذى اسر اللاعب على تحديدة والتوقيع علية ...
وبهذا قد انتهت حكاية بن محسن مع نبروة
والحمد لله ان المجلس كشف حقيقة اللعب قبل ان يأخذ اى جنية
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : مرادالمصدر : منتدى نبروة نيوز


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صقر نبروه
عضوجديد
عضوجديد

 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
3

نقاط :
3

بتشجع نادى ايه :
نبروة نيوز

تاريخ التسجيل :
23/05/2011


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الثلاثاء ديسمبر 20, 2011 10:54 pm

للاسف مجلس ادارة مع احترامي ليس له خبره وللاسف الظاهر على نبروه انه مكتوب عليها متشوفش الساعة وعمر نبروه ما بدات صح في اي مسابقة للاسف بدايات بتكون غريبه سواء اعداد او نتائج مباريات رسمية تعادل مع كفر الشيخ الصاعد بقرار وتعادل مع بني عبيد الباقي بقرار وهزيمة مذلة من المنصورة بثلاثة اهداف انا بقترح بعد كدا ان نبروه متلعبش مباريات المنصورة تاني المفروض نبروه تعطي الست نقاط للمنصورة رايح جاي لان في النهاية مش بنقدر عليها وكدا كدا بتكسبنا بالذلو والمهانة مرة 6 / 0 ومرة 1/0 على ارضنا ومرة 3 / 0 حاجة تكسف وتعر وللاسف يا اخ مراد يا ريت تفهم مجلس الادارة انه يوضع سياسات صح لكدا لهيكون ذي اللي قبله واللي قبله مفيش جديد الكورة من فلوس وبس لازم كمان فن ادارة للاسف خلاص الواحد جاله مرض من النادي دا
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : صقر نبروهالمصدر : منتدى نبروة نيوز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بلال المطحنة
المـديـر العـــام
المـديـر العـــام
avatar
 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
697

نقاط :
1214

العمر :
24

الموقع :
نبروة نيوز

بتشجع نادى ايه :
نبروه

تاريخ التسجيل :
14/10/2009


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الأربعاء ديسمبر 21, 2011 12:32 pm

القادم افضل ان شاء الله
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : بلال المطحنةالمصدر : منتدى نبروة نيوز


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nabarouhnews.com
مراد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
avatar
 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
732

نقاط :
2041

العمر :
37

بتشجع نادى ايه :
الاهلى المصرى//ومان شيستر

تاريخ التسجيل :
27/10/2010


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الأربعاء ديسمبر 21, 2011 5:21 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ اللى لسة مش عارف اسمك واظن دا عيب عليك تخلى واحد يقول عليك جبان
اولا اسمك صقر نبروة
انت عارف انى بحترمك لاكن ازاى احترم انسان مالوش اصل ولاوجود
ياريت نعرف اسمك ونكون اخوات ونقدر نقدم افكار نساعد بيها النادى
او نطرح افكار نساعد بيها مجلس الادارة
ممكن يكون كلامك صح ان مجلس الادارة غلط فى تعاقد مع لاعب
دا شيئ عادى الاهلى جايب لاعب اسمة جونيور مصر كلها بتتريق علية
وقبل كدة عشرات الصفقات الفاشلة مثل كاستلوا وافيلينوا وغيرهم كثير وكثير
وهذا هو نادى الاهلى نادى القرن الافريقى نرجع تانى لنبروة
ياصقر انا اولا بحب نادى نبروة اكتر من اى واحد بجد بحكم عملى او انى من زمان
بتابع الفريق وانا بدافع عن النادى بشكل ايجابى ودة مش مع الادارة الحالية فقط لاكن
كان مع الادارات السابقة كلها ..
وياريت نتعاون انا وانت وكل محبى النادى بشكل جميل ومحترم فى طرح افكار تساعد النادى
وانا بصفتى قريب من مجلس الادارة سوف اخبرهم بما يحتاجه اهل وشباب نبروة من الادارة.
واخيرا ياريت نتكلم على اشياء تفيد وتجعلنا الافضل ولا نتكلم على السلبيات فقط
وانا اوجة كلامى لصقر نبروة ياريت نكون رجالة بجد ونكون اصحاب فى الله
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : مرادالمصدر : منتدى نبروة نيوز


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عبدالله عاطف الغنام
مشرف عام
مشرف عام
avatar
 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
25

نقاط :
53

العمر :
17

بتشجع نادى ايه :
فريق كبير فريق عظيم اديلو عمري وبردو قليل هو الاهلي

تاريخ التسجيل :
25/08/2010


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الأربعاء ديسمبر 21, 2011 5:28 pm

الاداره ليس لها ذنب ولما عرفت ان اللاعب مصاب فسخت معه التعاقد وهذا من حقها واللاعب ماعندوش ضمير هو عارف ان هو مصاب جاي يتعاقد مع نبروه ليه وان شاءالله القادم أفضل وأحسن
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : عبدالله عاطف الغنامالمصدر : منتدى نبروة نيوز


نبراوي وافتخر :farao:https://imgfast.net/users/3113/15/41/34/avatars/141-80.jpg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صقر نبروه
عضوجديد
عضوجديد

 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
3

نقاط :
3

بتشجع نادى ايه :
نبروة نيوز

تاريخ التسجيل :
23/05/2011


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الخميس ديسمبر 22, 2011 2:46 am

مراد كتب:
بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ اللى لسة مش عارف اسمك واظن دا عيب عليك تخلى واحد يقول عليك جبان
اولا اسمك صقر نبروة
انت عارف انى بحترمك لاكن ازاى احترم انسان مالوش اصل ولاوجود
ياريت نعرف اسمك ونكون اخوات ونقدر نقدم افكار نساعد بيها النادى
او نطرح افكار نساعد بيها مجلس الادارة
ممكن يكون كلامك صح ان مجلس الادارة غلط فى تعاقد مع لاعب
دا شيئ عادى الاهلى جايب لاعب اسمة جونيور مصر كلها بتتريق علية
وقبل كدة عشرات الصفقات الفاشلة مثل كاستلوا وافيلينوا وغيرهم كثير وكثير
وهذا هو نادى الاهلى نادى القرن الافريقى نرجع تانى لنبروة
ياصقر انا اولا بحب نادى نبروة اكتر من اى واحد بجد بحكم عملى او انى من زمان
بتابع الفريق وانا بدافع عن النادى بشكل ايجابى ودة مش مع الادارة الحالية فقط لاكن
كان مع الادارات السابقة كلها ..
وياريت نتعاون انا وانت وكل محبى النادى بشكل جميل ومحترم فى طرح افكار تساعد النادى
وانا بصفتى قريب من مجلس الادارة سوف اخبرهم بما يحتاجه اهل وشباب نبروة من الادارة.
واخيرا ياريت نتكلم على اشياء تفيد وتجعلنا الافضل ولا نتكلم على السلبيات فقط
وانا اوجة كلامى لصقر نبروة ياريت نكون رجالة بجد ونكون اصحاب فى الله
اولا يا اخي الغالي انا مش جبان وايه اللي دخل الجبن في الكلام والحوار كلامي يا اخي خالى تمام من العيب او السب او الشتائم ولكن عايز اعرف ليه كل ما اتكلم في اي موضوع سابق عن مجلس ادارة لنادي نبروه بشوف انك بتضايق دا يا غالي اسمه نقد واديك انت بنفسك بتنقض نادي الاهلي هل تسمح لاحد من عشاق الاهلي انه يوجه لك الان سب او يوصفك بشئ سيئ اكيد انت مش هتوافق لان دي وجهة نظر يا غالي انا لما بتكلم بتكلم بحسره عارف ليه لان احنا كفريق نبروه بنضع نفسنا في بداية العام في مازق بسبب بسوء النتائج مع ان احنا بنكون الافضل وعندنا امكانيات افضل مثلا يعني بلقاس احسن من نبروه يعني كفر الشيخ احسن من نبروه وكل فريق اعلى في النتائج من نبروه الهزيمة او التعادل بيولد شعور لدي اللاعبين علي المدى البعيد بالتكاسل وبكدا بيكون ذينا ذي اي فريق مبيصرفش وبيفضل برضوا في الدوري يا غالي ايام رضا عبدالعال انا كنت اول مشجعي ومحبي نبروه لاني لمست في رضا القوة والاداء البطولي للاعبين ولما بنقد الان مش معناه شتيمة او اهانه ليه انت بتربط دا بدا اعرف يا اخي انه لو مفيش نقد او تحليل كانت كل القنوات والمنتديات قفلت وكمان المفروض انت مدير المنتدى اي تتقبل الكلام بصدر رحب وحب مش تصف شخص بالجبان على العموم انا مسمحك على شتمتك لي واوعدك يا غالي ان دي اول مرة واخر مرة اكتب فيها بالمنتدى طالما ان نقدي يضايقك واسف للازعاج او اذا كنت اخطات في المنتدى
الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : صقر نبروهالمصدر : منتدى نبروة نيوز
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مراد
رئيس مجلس الادارة
رئيس مجلس الادارة
avatar
 
New Page 2
 بيانات اضافيه [ + ] 
 
 

عدد المساهمات :
732

نقاط :
2041

العمر :
37

بتشجع نادى ايه :
الاهلى المصرى//ومان شيستر

تاريخ التسجيل :
27/10/2010


 

مُساهمةموضوع: رد: اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........   الخميس ديسمبر 22, 2011 6:15 pm

[size=24]بسم الله الرحمن الرحيم
اولا هذا الموقع او المنتدى ليس لشخص معين
هو ملك لاى شخص لة فكر واراء
لاكن مشاركتك او عدم مشاركتك ليس لى شأن بها انت حر

الموضوع الأصلي : اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... الكاتب : مرادالمصدر : منتدى نبروة نيوز


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 

اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

 كلماتدلالية كلماتدلالية
اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... نبروة , اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... جديد على امنتديات نبروة نيوز ,اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... , اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... eshary , اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة........... telecharger 2011 , اصابة هيثم بن محسن اصابة مزمنة...........
 KonuLinki الموضوع
 كود BBCode BBCode
 كودHTML HTML Kodu
صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: نادى نبروة الرياضى :: نادى نبروه الرياضى-
انتقل الى:  
-احصائيات  - إتصلبنا - تبرع بإعتمادات لهذا المنتدى